Соединительная балка четырехосной тележки

Себя показать - других посмотреть. Все - домашние макеты, самоделки, конверсии, и т.п.
User avatar
Юрій Шевчук
Шаман Дніпровський
Posts: 1121
Joined: 03 Jan 2009, 00:56
Name: дали батьки
Location: 97-й кілометр лінії Тернопіль - Ланівці
Has thanked: 13 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Юрій Шевчук » 24 Jul 2009, 12:32

Вот какая хрень у меня получилась: 8-)
IMG_8993.JPG
IMG_8997.JPG
IMG_8998.JPG

Теперь бы ее клонировать... только смола со мной что-то не очень хочет дружить. :roll:
Хотелось бы узнать, как правильно и грамотно сделать отливку, какие материалы применять, и где их достать?
Виконаю конверсію або перефарбування моделей на замовлення.

User avatar
Куля
Posts: 532
Joined: 10 Dec 2008, 22:02
Name: Олексій
Location: Цей ваш як його.. Київ!
Has thanked: 43 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Куля » 24 Jul 2009, 13:22

А еслши не секрет, что планируеш делать?

User avatar
Юрій Шевчук
Шаман Дніпровський
Posts: 1121
Joined: 03 Jan 2009, 00:56
Name: дали батьки
Location: 97-й кілометр лінії Тернопіль - Ланівці
Has thanked: 13 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Юрій Шевчук » 24 Jul 2009, 13:43

Не секрет! Хочу до ума довести 8-и осный транспортер от Modelа(ы). Ну а если сделаю 8-10 таких отливок, то четыре можно будет пустить на 16-и осного монстрика:
Attachments
DSC02381.JPG
Виконаю конверсію або перефарбування моделей на замовлення.

User avatar
Юрій Шевчук
Шаман Дніпровський
Posts: 1121
Joined: 03 Jan 2009, 00:56
Name: дали батьки
Location: 97-й кілометр лінії Тернопіль - Ланівці
Has thanked: 13 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Юрій Шевчук » 28 Jul 2009, 08:45

Неужели никто из представителей "Українського епоксідопрома" не даст мне толкового совета? :roll:
Виконаю конверсію або перефарбування моделей на замовлення.

User avatar
TU-4
Дед Бабай
Posts: 188
Joined: 10 Dec 2008, 16:34
Name: Николай
Location: Киев

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby TU-4 » 28 Jul 2009, 11:38

Юрий Шевчук wrote:Неужели никто из представителей "Українського епоксідопрома" не даст мне толкового совета? :roll:


Смотря шо ты хочешь услышать :?
Не фиг бегать по перону,если поезд отошел.

xyzx
Posts: 1488
Joined: 10 Dec 2008, 00:59
Name: хyz

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby xyzx » 28 Jul 2009, 11:38

Юра, тобі ж дали купу лінків на вивчення на одному з форумів))
Методів формування і литва стільки - скільки є можливих геометричних форм в природі, тобто до**я)))

Загалом на пальцях процедура виглядає таким чином.
Спочатку садиш деталь на пластилін, приблизно так:
Image
Тобто одна площина балки (ввігнута) повністю закрита пластиліном.
Далі робиш навколо деталі з пластиліном коробку (з того-таки оргскла, чи полістиролу), з запасом 5-6 мм від найбільш виступаючої точки, і висотою на 6мм більше ніж найвища точка балки над рівнем орг.скла.
Щоб не переплутати сторони балки і точніше потім суміщати половинки форми, робиш з боків ключі (кусок пластика у виді півсфери/пірамідки тощо).
Image
Далі найцікавіше - матеріал форми. Існують двокомпонентні гуми холодного затвердіння. Розводиться як епоксидка (основа за консистенцією як йогурт), в певній пропорції основа/рідкий каталізатор, після застигання воно еластичне як гума .
До таких компаундів відносяться Gumosil, Пентаэласт, Виксинт тощо. Спробуй знайти у себе в місті, їх використовують для різних цілей. Але мінімальна тара - відерце 1 кг.
В пластиковому стакані розводиш потрібний об*єм, далі спочатку промазуєш деталь пензлем аби уникнути пропусків і бульбашок, після чого весь об*єм заливаєш у коробочку і чекаєш добу - такий час повної полімеризації.
Для малого тиражу можна брати однокомпонентні силіконові герметики, але 1)Воно більш в*язке, думаю знаєш. І залити його неможливо - тільки намазувати. 2)Застигає довго, 2мм за добу, тому намазувати шари треба поступово, кілька діб. 3)Перед заформуванням деталь необхідно промазати роздільним шаром - графітом, маслом тощо - бо прилипне нафіг.
Компаунди знімаються легко і без роздільника.
Після застигання виймаєм деталь із форми, відриваєм від пластиліну. Далі деталь вставляєм назад, мастимо роздільником, нарощуємо борти коробки, чи насуваємо стару коробку щоб знову було 6 мм. Зараз все це виглядає так (форма зображена в повздовжньому розрізі):
Image
Повторюємо процедуру обмазки/заливки гумою.
Після застигання форма готова.

Ну а литво - для початку тобі вистачить звичайної вітчизняної смоли ЕДП, продається на ринках/будмаркетах. Промазуєш форми мастилом, знов-таки. Розводиш смолу по інструкції, заливаєш у вогнуту половину форми, накриваєш опуклою половинкою по ключу (промасти спершу обидві, щоб уникнути пузирів). Притискаєш чимось (якась пластина+грузок). Чекаєш добу. Рознімаєш і витягуєш копію деталі)
Ось така арифметика.
Хоча для плоскої детальки типу балки твоєї можна зробити й інакше: приклеїти балку "на ребро" на оргаліт, оточити коробкою і в такому виді залити гумою. Далі зняти коробку (не ламати!!), відірвати балку (в формі) від оргаліту, і розрізати форму скальпелем по тій стороні, по якій ми її приклеювали. Таким чином ми вивільняємо балку з форми, а через цей самий різ будем заливати смолу. Щоб форма не гнулася під час застигання смоли, одразу після заливки вставляємо її в свою коробку і лишаємо так.
Повторю, для кожної деталі свої особливості формування, і десяток підходів.

User avatar
Юрій Шевчук
Шаман Дніпровський
Posts: 1121
Joined: 03 Jan 2009, 00:56
Name: дали батьки
Location: 97-й кілометр лінії Тернопіль - Ланівці
Has thanked: 13 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Юрій Шевчук » 28 Jul 2009, 13:00

Оооо... Паша, ти круто розписав та показав!!! :shock: Мені дуже сподобався твій урок! :geek: Респект і уважуха!
[email protected]@s wrote:Юра, тобі ж дали купу лінків на вивчення на одному з форумів))

У мене вже башка не варить від такої кількості інфи... :oops:
[email protected]@s wrote:До таких компаундів відносяться Gumosil, Пентаэласт, Виксинт тощо. Спробуй знайти у себе в місті, їх використовують для різних цілей. Але мінімальна тара - відерце 1 кг.

В яких місцях їх шукати? Я вже дістав продавців будівельних ринків з цим питанням.
Я проводив раніше дослідження за допомогою герметика "ABRO", але щось не дуже воно вийшло. :(
DSC02126.JPG
IMG_9014.JPG

[email protected]@s wrote:Ну а литво - для початку тобі вистачить звичайної вітчизняної смоли ЕДП

Я пробував лити поліефйрну смолу "NOVOL", але деталь погано проливалась з великою кількістью бульбашок. :(
IMG_9011.JPG
IMG_9013.JPG
IMG_9007.JPG

[email protected]@s wrote:Ще питання?;))

Ще буде багато питань! ;)
P.S. Прохання: Представникам "Українського епоксідопрома" не насміхатись над фотографіями.
Виконаю конверсію або перефарбування моделей на замовлення.

xyzx
Posts: 1488
Joined: 10 Dec 2008, 00:59
Name: хyz

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby xyzx » 28 Jul 2009, 13:59

Бачу шо я дарма розписував про герметики і ключі, ага :)
В яких місцях їх шукати? Я вже дістав продавців будівельних ринків з цим питанням.

Гугль в помосч. При запиті "[назва будь-якого продукту]+Днепропетровск" вивалює пачку об*яв.

Я пробував лити поліефйрну смолу "NOVOL", але деталь погано проливалась з великою кількістью бульбашок.

Не юзав, на жаль. Який час "життя" і повного застигання смоли?
Проти бульбашок є такі варіанти: 1) якшо час життя (до схватування) смоли дозволяє, і розведена точно, то спробуй обережно підігріти феном. За законами фізики вона стане більш текучою, більшість бульбашок спливуть. Але не перестарайся, підігрів прискорює реакцію, і вся маса може закипіти і полімеризуватись за пару секунд.
2) Якщо є вакуумний ковпак і насос - після розведення поміщати смолу під вакум. те саме між іншим стосується і розведення гуми.
3) Промазувати дрібні елементи (кришки букс, ресори) окремо, виганяти звідти повітря шилом чи іншим прутиком, і лише після того заливати основну масу. Бульбашки в товщі смоли не страшні, якшо елемент не силовий. Ну це думаю і без моїх пояснень зрозуміло)

User avatar
Юрій Шевчук
Шаман Дніпровський
Posts: 1121
Joined: 03 Jan 2009, 00:56
Name: дали батьки
Location: 97-й кілометр лінії Тернопіль - Ланівці
Has thanked: 13 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Юрій Шевчук » 28 Jul 2009, 14:36

[email protected]@s wrote: Який час "життя" і повного застигання смоли?

Хватається десь через 3-5 хвилин (залежить від кількості затверджувача), пиляв її повним ходом десь через 30 хвилин.
[email protected]@s wrote:Якщо є вакуумний ковпак і насос

Хм... Отож і воно, що нема... :cry: Де б його надибати...
Виконаю конверсію або перефарбування моделей на замовлення.

User avatar
TU-4
Дед Бабай
Posts: 188
Joined: 10 Dec 2008, 16:34
Name: Николай
Location: Киев

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby TU-4 » 28 Jul 2009, 15:01

Юр, попробуй AXSONом F-16 или F-31 лить
Не фиг бегать по перону,если поезд отошел.

User avatar
Юрій Шевчук
Шаман Дніпровський
Posts: 1121
Joined: 03 Jan 2009, 00:56
Name: дали батьки
Location: 97-й кілометр лінії Тернопіль - Ланівці
Has thanked: 13 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Юрій Шевчук » 28 Jul 2009, 15:20

TU-4 wrote:Юр, попробуй AXSONом F-16 или F-31 лить

Спасибо за совет, буду их искать... :)
Виконаю конверсію або перефарбування моделей на замовлення.

User avatar
Вовчик188
Шаман Донецкий
Posts: 2388
Joined: 26 Jul 2009, 12:33
Name: Владимир
Location: Санкт-Петербург
Has thanked: 47 times
Been thanked: 297 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Вовчик188 » 09 Jun 2010, 13:34

TU-4 wrote:Юр, попробуй AXSONом F-16 или F-31 лить


Во-вот!Я их тоже ищу.Где в Украине можно купить?
Юр,ты так ничего и не нашел?
Мелкосерийное производство жд моделей в разных масштабах.

User avatar
Юрій Шевчук
Шаман Дніпровський
Posts: 1121
Joined: 03 Jan 2009, 00:56
Name: дали батьки
Location: 97-й кілометр лінії Тернопіль - Ланівці
Has thanked: 13 times
Been thanked: 12 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Юрій Шевчук » 09 Jun 2010, 14:21

Не нашёл :(
Тиражирую в пластике методом ручного пиления... :lol:
Виконаю конверсію або перефарбування моделей на замовлення.

wowik
Posts: 443
Joined: 26 Dec 2009, 23:44
Name: Володимир
Location: Файне місто Тернопіль
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby wowik » 09 Jun 2010, 17:23

На основі спогадів з дитинства виникла така ідея.
Була колись /та і зара бачив/ така штука, як "Пластика". Таке, наче пластилін ,але тверде, білого кольору. Коли розім"яти ставало м"яким /від тепла ше ліпше розм"якало/. Ліпиш шо потрібно і потім тре проварити у воді. Стає дубове як жуйка "Сагиз" :D .
От і прикинув. А якшо в форму напхати цього добре розм"якшеного пластику потім почекати поки затвердне, зварити.
Ну а потім обробити натфелем).

В художньому магазині бачив теж таку Пластику тільки дорога 65-75 гривень за величенький кусок. Може вона має і ліпші властивості.

Ніхто таке не пробував?
Image

User avatar
Куля
Posts: 532
Joined: 10 Dec 2008, 22:02
Name: Олексій
Location: Цей ваш як його.. Київ!
Has thanked: 43 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Куля » 09 Jun 2010, 17:37


User avatar
Вовчик188
Шаман Донецкий
Posts: 2388
Joined: 26 Jul 2009, 12:33
Name: Владимир
Location: Санкт-Петербург
Has thanked: 47 times
Been thanked: 297 times
Contact:

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Вовчик188 » 09 Jun 2010, 18:34

Неужели никто не знает контору которая торгует литьевыми материалами по Украине?
Мелкосерийное производство жд моделей в разных масштабах.

Сергей Машинист
Posts: 91
Joined: 11 Sep 2011, 15:01
Location: Киев
Been thanked: 2 times

Re: Соединительная балка четырехосной тележки

Postby Сергей Машинист » 14 Jan 2022, 18:31

ЭЛАСТОФОРМ
+38 (098) 194-19-92
+38 (098) 682-14-42
+38 (098) 699-42-24 Компанія продає великий вибір матеріалів для моделювання :силікони ,поліуретани,епоксидні смоли.Знаходиться у Києві ,на вул. сім ї Стешенків 6 ( раніше Строкача6).Робив форми з силікону платінум 23, та 33. Але 33-й краще по твердості. Як матеріал для деталей брав поліуретан Аксон. Лив і кузови локомотивів і вагонів і доливав дрібні деталі ДР1А , які тимчасово люб язно тимчасово надіслав Юрій Шевчук.


Return to “Наши работы”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests