Юра, тобі ж дали купу лінків на вивчення на одному з форумів))
Методів формування і литва стільки - скільки є можливих геометричних форм в природі, тобто до**я)))
Загалом на пальцях процедура виглядає таким чином.
Спочатку садиш деталь на пластилін, приблизно так:

Тобто одна площина балки (ввігнута) повністю закрита пластиліном.
Далі робиш навколо деталі з пластиліном коробку (з того-таки оргскла, чи полістиролу), з запасом 5-6 мм від найбільш виступаючої точки, і висотою на 6мм більше ніж найвища точка балки над рівнем орг.скла.
Щоб не переплутати сторони балки і точніше потім суміщати половинки форми, робиш з боків ключі (кусок пластика у виді півсфери/пірамідки тощо).

Далі найцікавіше - матеріал форми. Існують двокомпонентні гуми холодного затвердіння. Розводиться як епоксидка (основа за консистенцією як йогурт), в певній пропорції основа/рідкий каталізатор, після застигання воно еластичне як гума .
До таких компаундів відносяться Gumosil, Пентаэласт, Виксинт тощо. Спробуй знайти у себе в місті, їх використовують для різних цілей. Але мінімальна тара - відерце 1 кг.
В пластиковому стакані розводиш потрібний об*єм, далі спочатку промазуєш деталь пензлем аби уникнути пропусків і бульбашок, після чого весь об*єм заливаєш у коробочку і чекаєш добу - такий час повної полімеризації.
Для малого тиражу можна брати однокомпонентні силіконові герметики, але 1)Воно більш в*язке, думаю знаєш. І залити його неможливо - тільки намазувати. 2)Застигає довго, 2мм за добу, тому намазувати шари треба поступово, кілька діб. 3)Перед заформуванням деталь необхідно промазати роздільним шаром - графітом, маслом тощо - бо прилипне нафіг.
Компаунди знімаються легко і без роздільника.
Після застигання виймаєм деталь із форми, відриваєм від пластиліну. Далі деталь вставляєм назад, мастимо роздільником, нарощуємо борти коробки, чи насуваємо стару коробку щоб знову було 6 мм. Зараз все це виглядає так (форма зображена в повздовжньому розрізі):

Повторюємо процедуру обмазки/заливки гумою.
Після застигання форма готова.
Ну а литво - для початку тобі вистачить звичайної вітчизняної смоли ЕДП, продається на ринках/будмаркетах. Промазуєш форми мастилом, знов-таки. Розводиш смолу по інструкції, заливаєш у вогнуту половину форми, накриваєш опуклою половинкою по ключу (промасти спершу обидві, щоб уникнути пузирів). Притискаєш чимось (якась пластина+грузок). Чекаєш добу. Рознімаєш і витягуєш копію деталі)
Ось така арифметика.
Хоча для плоскої детальки типу балки твоєї можна зробити й інакше: приклеїти балку "на ребро" на оргаліт, оточити коробкою і в такому виді залити гумою. Далі зняти коробку (не ламати!!), відірвати балку (в формі) від оргаліту, і розрізати форму скальпелем по тій стороні, по якій ми її приклеювали. Таким чином ми вивільняємо балку з форми, а через цей самий різ будем заливати смолу. Щоб форма не гнулася під час застигання смоли, одразу після заливки вставляємо її в свою коробку і лишаємо так.
Повторю, для кожної деталі свої особливості формування, і десяток підходів.