ВЛ8 (Н8) і модифікації

Локомотиви, вагони etc - креслення, фото, ТТХ
Аватар користувача
Юрій Шевчук
Шаман Дніпровський
Повідомлень: 1124
З нами з: 03 січня 2009, 00:56
Ім'я: дали батьки
Звідки: 97-й кілометр лінії Тернопіль - Ланівці
Дякував (ла): 13 рази
Подякували: 12 рази
Контактна інформація:

ВЛ8 (Н8) і модифікації

Повідомлення Юрій Шевчук » 26 листопада 2014, 16:39

Тема тимчасово закрита для коментів!

Вирішив створити тему про ВЛ8, розповісти про заводи і відмінності між номерами та датами випуску, все що має бути корисним для моделістів при створенні моделі.

Отже, ВЛ8 (Н8) є односекційний, двокузовний електровоз постійного роду струму, напругою живлення 3 кВ.
Зчіпна вага 184 т. На електровозі застосовані литі візки коробчастого типу, що було нововведенням для вітчизняного електровозобудування того часу. Візки Н8 між собою постійно з'єднані на шарнірах, і кузова електрично зв'язані між собою з різним розміщенням обладнання в кожному з них.

Перший ВЛ8 був побудований в березні 1953 року на Новочеркаському електровозобудівному заводі (НЭВЗ). І мав назву серії Н8 - Новочеркаський восьмиосний. Він був так би мовити експериментальним, і кардинально відрізнявся від наступних електровозів цієї ж серії. В січні 1963 року літери Н на всіх електровозах цієї серії змінять на ВЛ.
1N8-01.gif

Фотознімки для написання теми були взяті на сайтах: Тrainpix.org, Рarovoz.com, Valerijshitov.narod.ru та особистого архіву
Н8-001,  НЭВЗ.jpg

Н8-001, НЭВЗ.jpg

Н8-001, депо Перерва, из архива Егорова В. П..jpg

Після декількох років випробувань в лютому 1955 року на Новочеркаському заводі починається серійне виробництво з Н8-002. До листопада 1955 року було збудовано Н8-008.
ВЛ8-002 ст. Бекасово-1. 28.06.1983 г..jpg
Автор Валерій Шитов

ВЛ8-005 ст. Ожерелье. 03.10.1982 г. .jpg
Автор Валерій Шитов

З березня по листопад 1956 року були збудовані Н8-009 - Н8-019.
ВЛ8-009  ст. Ожерелье. 09.05.1984 г..jpg
Автор Валерій Шитов

Н8-010 на обкатном кольце НЭВЗа, Новочеркасск, фото из архива ВЭлНИИ, Ростовская обл..jpg
Автор: Артамонов Денис (колл.) | Фото сделано 1956 г, опубликовано 5.III.2008.

Н8-011 { N8-011 electric locomotive }, станция Андриановская, Иркутская обл..jpg
Автор: Мицкевич В. А. | Фото сделано 1958 г, опубликовано 21.IV.2006.

Н8-012 и ВЛ22М-526 в цехе Челябинского электровозоремонтного завода, Челябинская обл..jpg
Автор: Егор Казаков (колл.) | Фото сделано 196?, опубликовано 7.VI.2013.

Як ми бачимо зі знімків, номери з 002 по 019 (1955-1956 рр.) мали на кожному з кузовів по три подвійних вікна з лівої сторони. А з правої сторони по три подвійних жалюзі, в тому самому порядку і розмірах, семитрично вікнам. А на знімках 80-х років у ВЛ8-002, ВЛ8-005, ВЛ8-009 вікна і жалюзі мають звичне для серійних ВЛ8 розташування. Тобто їх після капремонтів переробили для зручності в обслуговуванні і ремонті.
З 002 по 009 номери на даху розміщено по три кришки пісочних бункерів з кожної сторони. Тобто середні бункери мають одну спільну кришку. З номеру 010 середні пісочні бункери мають кожен свою кришку, і на кожній стороні кузова вже розміщено по чотири кришки.

В 1957 році випускаються Н8-020 - Н8-055. Кабіна вже виконується спрощена гладка. Лобові вікна також для спрощення розміщуються в одній площині з нахилом лобової частини. Додаються звичні для серійних номерів широкі гофри на бокових стінках кузовів. Вікна машинного відділення виконуються одинарні, меншого розміру, в порівнянні з ранніми номерами. З лівої частини кузова в машинному відділенні, відразу за вхідними дверима, з'являються вертикальні вентиляційні жалюзі для кращого охолодження компресора і чотири вікна вздовж усього прохідного коридору через машинне відділення, перше з яких зсувне. З правої частини кузова, біля вхідних дверей з'являється додаткове вікно і жалюзі форкамери по всій висоті бокової стінки. Також змінюється внутрішнє розташування апаратів і з правої частини кузова розташовується прохід до форкамери. Вздовж цього проходу також розміщується два вікна.
Н8-020 в сплотке с другим Н8, ст. Большой Луг, Восточно-Сибирская ж.д., Иркутская обл..jpg
Автор: Мицкевич В. А. | Фото сделано 1958 г, опубликовано 11.I.2010.

Н8-023 (теперь серия ВЛ8), экспонат Всесоюзной сельскохозяйственной выставки (теперь ВВЦ), Москва.jpg
Автор: oleg | Фото сделано IX.1956

Н8-023 { N8-023 electric locomotive }, Всесоюзная сельскохозяйственная выставка (ВДНХ, теперь ВВЦ), Москва.jpg
фото из журнала | Фото сделано 1956 г

ВЛ8-027 (перебитий в ВЛ8-589) і ВЛ8-031, судячи з розміщення на кузові вікон і жалюзів скоріше за все, при народженні ще були такі самі як Н8-023.
ВЛ8-589 (бывший ВЛ8-027) в депо Симферополь.jpg
Автор: Любомир | Фото сделано 9.VIII.2009

ВЛ8-031, ст. Пятихатки-Пасс., Днепропетровская обл..jpg
Автор: SDA | Фото сделано 3.X.2007

Важко сказати точно з якого номера, але по фото вже видно, що з Н8-042 з'явилися поручні на передній частині кузова. Склоочисники змінили своє розміщення і почали розміщуватися над лобовими вікнами. Розташування бокових вікон машинного відділення і вентиляційних жалюзів як на всіх інших серійних ВЛ8, що будувались після нього і більше не змінювались. З лівої сторони вздовж всього проходу машинного відділення по чотири бокових вікна, друге з яких зсувне. З правої частини машинного відділення розміщені жалюзі охолодження компресора і допоміжних машин, далі форкамера і два глухих вікна проходу до форкамери.
Н8-042 на обкатном кольце НЭВЗа, Новочеркасск, фото из архива ВЭлНИИ, Ростовская обл..jpg
Автор: Артамонов Денис (колл.) | Фото сделано 1957 г

1958 рік, будуються 056 - 144.
Н8-091, ТЧ Тайга, Кемеровская обл..jpg
Автор: Фёдор Яшин (колл.) | Фото сделано 196?

ВЛ8-091 Москва. ст. Бирюлёво-тов..jpg

Н8-131 в цехе ТО-2, ТЧ Тайга, Кемеровская обл..jpg
Автор: Фёдор Яшин (колл.) | Фото сделано 196?

1959 рік, 145 - 200, 1201 - 1246.
Н8-180 в локомотивном депо Курган, Курганская обл..jpg
Автор: Егор Казаков (колл.) | Фото сделано 196?

1960 рік, 1247 - 1303, 1305 - 1307.
Н8-1262.jpg

1961 рік, 1304, 1308 - 1366.
1962 рік, 1367 - 1407.
Н8-1380.jpg

1963 рік, 1408 - 1431.
ВЛ8-1431 Архив НЭВЗ.jpg
Виконаю конверсію або перефарбування моделей на замовлення.

Аватар користувача
Юрій Шевчук
Шаман Дніпровський
Повідомлень: 1124
З нами з: 03 січня 2009, 00:56
Ім'я: дали батьки
Звідки: 97-й кілометр лінії Тернопіль - Ланівці
Дякував (ла): 13 рази
Подякували: 12 рази
Контактна інформація:

Re: ВЛ8

Повідомлення Юрій Шевчук » 27 листопада 2014, 00:28

Починаючи з 1957 року, Луганський тепловозобудівний завод починає випуск візків і кузовів для електровозів Н8.

Для збільшення випуску електровозів згідно програми випуску, було прийнято рішення підключити ТЕВЗ. В грудні 1957 в Грузії, на Тбіліському електровозобудівному заводі (ТЭВЗ) випускають свій перший Н8-201.
В наступному, 1958 році на ТЕВЗі вже серійно будуються номери 202 - 215.
1959 рік, будуються 216 - 266.
1960 рік, 267 - 353.
1961 рік, 354 - 472.
1962 рік, 473 - 631.
1963 рік, 632 - 815.
1964 рік, 816 - 993.
1965 рік, 994 - 1177.
1966 рік, 1178 - 1200, 1432 - 1580.
1967 рік, 1581 - 1723.
В вересні 1967 року, ТЕВЗ закінчує виготовлення серії останнім електровозом ВЛ8-1723.
Виконаю конверсію або перефарбування моделей на замовлення.


Повернутись до “Рухомий склад”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей